Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Chorzów: będą promować tereny inwestycyjne w telewizji i na lotniskach

Łukasz Respondek
Plansza do gry, a na niej m.in. Park Śląski i pola na dowolne obiekty - tak zaczyna się spot promujący chorzowskie tereny inwestycyjne. Wczoraj rozpoczęła się specjalna kampania, która jest skierowana do inwestorów. Poprzemysłowe grunty będą promowane m.in. w telewizji i na lotniskach.

Projekt obejmuje siedem terenów w Chorzowie: przy ulicach Katowickiej, Metalowców, Nowej i Stacyjnej, Maciejkowickiej, Niedurnego, Gdańskiej, Torowej i Rębaczy. Łącznie zajmują one prawie 67 hektarów.

- Każda firma bez wizerunku, reklamy i bez promocji nie istnieje - podkreśla Andrzej Kota-la, prezydent Chorzowa. - Na razie zmieniliśmy wizerunek: ma-my nową strategię, hasło, i logotyp (Chorzów wprawia w ruch - przyp. red.). Ale chcemy też eksponować nasze atuty, którymi są m.in. dobre skomunikowanie i ciekawe miejsca do rekreacji, aby zachęcać do tworzenia biznesu - dodaje.

Kampania "Rozegraj biznes w Chorzowie" ma ukazać atrakcyjny rynek zbytu. Ma docierać głównie do inwestorów. Spoty i reklamy ukażą się w mediach branżowych: stacji TVN CNBC oraz w czasopismach dla inwestorów i dziennikach. Będą też eksponowane w portach lotniczych w Poznaniu, Krakowie i w Warszawie.

- To była przyjemna praca. Łatwo jest bowiem prezentować konkretną ofertę. A ta w Chorzowie właśnie taka jest - podkreśla Katarzyna Konkel z konsorcjum firm bringMore i advertising oraz Locativo, które przygotowało kampanię.

- Mamy pełną świadomość, że działania inwestycyjne są bardziej skomplikowane niż zakup innych produktów. Poprzez kampanię taką dajemy impuls i liczymy na pozytywne efekty.

W ramach kampanii powstał serwis internetowy invest.chorzow.eu. Chorzowskie tereny będą też promowane na największych targach inwestycyjnych Expo Real 2012. Całkowity koszt kampanii to prawie 677 tysięcy złotych. Władzom miasta zależy, aby na promowanych gruntach rozwijało się mieszkalnictwo, nowe technologie i informatyka. Liczą też, że na tym najbliżej śródmieścia uda się stworzyć wpisującą się architektonicznie w przestrzeń galerię handlową.

- Kiedy efekty? Chciałbym, aby te tereny znalazły nabywców już w przyszłym roku - przyznaje Kotala. - Bardzo liczymy na bezpośredni kontakt z inwestorami podczas targów w Monachium - dodaje.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na chorzow.naszemiasto.pl Nasze Miasto