Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bitwa marketów: Lidl kontra Biedronka. Kto wygra serca klientów? Oto, jak obie sieci zaskakują! Gdzie najchętniej robisz zakupy?

NB
MEMY. Odwieczna walka Lidla z Biedronką trwa. Marketingowcy tych sklepów spożywczych robią wszystko by pozyskać więcej klientów. Sposoby na promocję bywają różne, niektóre z nich wzbudzają kontrowersję wśród konsumentów. Ostatnimi czasy tak stało się za sprawą słynnych już sms'ów do klientów sieci Biedronka. O co chodzi?

KLIKNIJ TUTAJ, by zobaczyć odwieczną wojnę Lidl kontra Biedronka - najlepsze MEMY.

Lidl kontra Biedronka

Lidl i Biedronka to dwie z największych sieci supermarketów działających w Polsce, które rywalizują ze sobą na rynku spożywczym. Zarówno Lidl, jak i Biedronka, oferują szeroki wybór produktów spożywczych przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Oba sklepy stawiają na strategię niskich cen oraz promocji, aby przyciągnąć klientów. Jednak obie sieci również rozwijają się poprzez innowacje w ofercie produktowej, usługach oraz działaniach marketingowych, aby pozyskać lojalność klientów i zdobyć przewagę. W rezultacie, rywalizacja między Lidlem a Biedronką wpływa na ciągłe podnoszenie standardów obsługi klienta, poprawę jakości produktów i ciągłe poszukiwanie nowych sposobów na zaspokojenie potrzeb klientów.

Biedronka wysyła kontrowersyjne smsy!

Marketingowcy tych dwóch sklepów spożywczych robią wszystko by pozyskać więcej klientów. Sposoby na promocję bywają różne, niektóre z nich wzbudzają kontrowersję wśród konsumentów. Ostatnimi czasy tak stało się za sprawą słynnych już sms'ów do klientów sieci Biedronka. Sieć postanowiła wysłać wiadomość, w której przeliczają ceny produktów ze swojego sklepu oraz z konkurencyjnej sieci Lidl. W treści podkreślona jest informacjo o tym, że w Biedronce dany produkt otrzyma się za niższą cenę niż u konkurencji. Dodatkowo na końcu każdej wiadomości sieć zachęcała do zakupów w ich sklepie informując o 20 złotych rabatu. Internet zalały screeny wiadomości otrzymanych przez klientów Biedronki. W sieci zawrzało, wielu twierdzi, że jest to nieuczciwa konkurencja i potępia taki sposób na promocję.

Wegańska afera w Lidlu

W Lidlu też nie obyło się bez kontrowersji. Przy okazji Tłustego Czwartku w Lidlu pojawił się pączek dla wegan. Początkowo pączek reklamowany był jako wegańska opcja. Jeden z internautów przeczytał skład wypieku i znalazł w nim laktozę. W związku z tym produkt ten posiada składnik pochodzenia zwierzęcego, a więc nie jest wegański. Po alarmie i szturmie ludzi, marketing Lidla zmienił oprawę graficzną pączka. Z internetowej gazetki zniknął napis "Idealny dla WEGAN". Nazwa pączka zmieniał się z "Wegański pączek z nadzieniem jagodowym" na "Pączek jagodowy". Jak czytamy w sieci jest to niesłychanie smutna wiadomość dla wszystkich wegan.

Zobacz najśmieszniejsze MEMY o walce Lidla z Biedronką - znajdziesz je w naszej galerii! A ty gdzie wolisz robić zakupy?

Bitwa marketów: Lidl kontra Biedronka. Kto wygra serca klien...

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na chorzow.naszemiasto.pl Nasze Miasto