W związku z rozwojem sytuacji epidemicznej w kraju, od poniedziałku, 19 października, w Urzędzie Miasta w Chorzowie zmienione zostały godziny obsługi mieszkańców. Jest to związane z podzieleniem urzędników na zmiany.
Obsługa mieszkańców będzie się odbywać: od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.15 - 11.45 oraz 12.45 - 17.15, w piątek w godzinach 7.15 - 11.45, w godzinach 11.45 - 12.45 Urząd Miasta będzie niedostępny dla interesantów, a w tym czasie odbywać się będzie wietrzenie i dezynfekcja pomieszczeń.
Zasady obowiązujące w Urzędzie Miasta w Chorzowie:
- mieszkańcy przed wizytą w Urzędzie Miasta są zobowiązani umówić się telefonicznie, dzwoniąc na wskazane niżej numery telefonów,
- przed wejściem do Urzędu mieszkańcy powinni zdezynfekować ręce oraz umożliwić wykonanie pomiaru temperatury ciała, a podczas wizyty realizować obowiązek zakrywania ust i nosa,
- składanie podań i dokumentów w Urzędzie Miasta realizowane jest poprzez wrzucenie ich do urny stojącej w przedsionku Urzędu,
- wydziały Urzędu Miasta obsługują również strony telefonicznie i za pośrednictwem elektronicznych narzędzi (mail, sekap, epuap),
- zapewnia się mieszkańcom możliwość wejścia do budynku urzędu w celu zapoznania się z informacjami urzędowymi, znajdującymi się na tablicy ogłoszeń przy głównym wejściu do gmachu Urzędu oraz przy wejściu od ul. Jagiellońskiej,
- obsługa mieszkańców odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.15 – 11.45 oraz 12.45 – 17.15, a w piątek w godzinach 7.15 – 11.45,
- w godzinach 11.45 - 12.45 Urząd Miasta będzie niedostępny dla interesantów, a w tym czasie odbywać się będzie wietrzenie i dezynfekcja pomieszczeń.
Informacje dotyczące bezpośredniej obsługi stron w Urzędzie Miasta Chorzów. Sprawy związane z rejestracją pojazdów i prawami jazdy załatwiane są:
w Pawilonie C pod estakadą,
w gmachu Urzędu Miasta - wejście na I piętro do Referatu Komunikacji wejściem głównym od strony Rynku,
sprawy dot. rejestracji pojazdów, dowodów rejestracyjnych – tel. 32 4165132
sprawy dot. praw jazdy, innych uprawnień do kierowania, instruktorów nauki jazdy
i Ośrodków Szkolenia Kierowców - tel. 32 4165138
Sprawy związane z dowodami osobistymi i ewidencją ludności załatwiane są w budynku Urzędu Miasta w pokojach nr 7, 9 i 11. Ta część parteru budynku jest odizolowana od reszty gmachu – wejście do gmachu budynku od ulicy Jagiellońskiej.
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych – tel. 32 4165010. Pozostałe sprawy załatwiane są w poszczególnych wydziałach chorzowskiego Urzędu.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?