Przedświąteczna akcja Fundacji Psi Los rozpoczęła się 20 listopada i potrwa do końca grudnia. Bierze w niej udział dziesięć schronisk oraz przytulisk z województwa małopolskiego, podlaskiego, śląskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego. Analogicznie jak w latach ubiegłych zbiórkę wspiera Interia, która za pomocą banerów reklamowych, wysyłanego mailingu oraz artykułów promujących pomaga dotrzeć z wiadomością o akcji do dużej liczby Internautów. Akcja jest także promowana przez znanych aktorów i piosenkarzy między innymi przez Pawła Małaszyńskiego czy Czesława Mozila.
Marka TropiDog włączyła się w przedświąteczne przedsięwzięcie Fundacji Psi Los. 500 kg karmy TropiDog Premium trafi do jednego z potrzebujących schronisk, na które można oddawać głos na stronie www.burek.psilos.org. Głosowanie trwa do 31 grudnia.
Karmy TropiDog to pokarmy granulowane dla psów polskiej produkcji z półki Premium i Super Premium, których starannie dobrana receptura dostarcza istotnych składników, odpowiedzialnych za kondycję, odporność i właściwy rozwój czworonogów. Producentem karmy TropiDog jest firma TROPICAL Tadeusz Ogrodnik z siedzibą w Chorzowie.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?