Po wejściu na stronę iPKO, pojawia się komunikat: "Przepraszamy, w tej chwili trwa przerwa modernizacyjna. Spróbuj ponownie za kilka minut".
Bank PKO BP wystosował już oficjalne oświadczenie w tej sprawie:
"Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodu usterki technicznej, niezależnej od banku, dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze działają prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia".
Klimat w kraju się zmieni. Zagrożenie dla Polski i świata.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?