Kto wygrywa wojnę Biedronki z Lidlem w Internecie? Oto najlepsze memy!
Starcie Biedronki z Lidlem na ceny promocyjne rozgrzało nie tylko księgowych. Polacy szturmem rzucili się do sklepów! Inni zasiedli przed ekranami telefonów i komputerów, przygotowali popcorn i zaczęli robić memy! Starcia na ceny masła, mandarynek czy pączków miały więcej kibiców niż mecze Ligi Mistrzów czy konkursy skoków narciarskich! Tak jak i w sporcie Polacy podzielili się na zwolenników jednej bądź drugiej sieci. Oraz tych, którzy kibicowali widowisku. Która z tych grup jest największa?
Starcie tytanów polskiego handlu. Kto na tym skorzysta?
To, że dwie największe sieci sklepów rozpoczęły batalię cenową nie jest zbyt zaskakujący. Obie cieszą się popularnością, o której inne mogą tylko pomarzyć. Według firmy Listonic, która oferuje mobilną listę zakupową, 37,2 proc. użytkowników aplikacji Listonic wybiera Biedronkę, 35,5 proc. Lidla. Będący na 3. miejscu Auchan wybiera 5,9 proc. Według firm badawczych NielsenIQ i GfK supermarkety typu Biedronka i Lidl mają już ponad 43 proc. udziałów w handlu produktami spożywczymi i chemicznymi i ich cały czas rosną.
Obecnie ekonomiści nie są w stanie przewidzieć efektów tej wojny cenowej, nie znanej wcześniej w takiej skali na polskim rynku. Wiele wskazuje, że największymi przegranymi będą inne sieci handlowe. Ale czy Polacy na pewno na tym zyskają? To nie takie oczywiste. Na razie możemy się przynajmniej pośmiać!
Kto wygrywa wojnę Biedronki z Lidlem w Internecie? Oto najlepsze memy:
Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]
Obserwuj nas także na Google News
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?