Mega Hulajnogę od znanych nam mniejszych wersji odróżnia oczywiście rozmiar - została wyposażona w duże, 26 calowe koła oraz ramę o charakterystycznej geometrii. Ten projekt ma sprawić, że pojazd ma minimalne opory toczenia i jeździ się na nim po prostu sprawniej. Jest też mniej podatna na nierówności, czy niestabilne podłoże. Jak podkreślają twórcy hulajnogi, wyprostowana pozycja daje możliwość bardzo efektywnego odepchnięcia, a z jednego odbicia można przejechać nawet kilkadziesiąt metrów. W warunkach miejskich pozwala to rozpędzić się nawet do 30 kilometrów na godzinę.
Zobacz też: Carsharing w Warszawie. Sprawdzamy, jak działa nowy system [ZDJĘCIA, WIDEO]
Zastosowanie kierownicy rowerowej i dwóch hamulców szczękowych typu v-brake (przedni i tylny) pozwala na dużo lepszą kontrolę nad pojazdem niż w przypadku tradycyjnej hulajnogi. Hulajnoga ma też umożliwić dużą mobilność w miejskiej tkance, bo w myśl polskiego prawa osoba kierująca hulajnogą jest pieszym, zatem może (a nawet powinna) korzystać z chodnika. W efekcie - choć może to brzmieć nieco paradoksalnie - powstał pojazd, który łączy w sobie zalety podróżowania rowerem i pieszo.
Mega Hulajnogi kosztują od 1499 zł (wersja Racer) do 1899 zł (Deluxe). Możecie też zamówić indywidualnie przygotowany pojazd - wtedy cena ustalana jest indywidualnie. W Warszawie pojazd można zobaczyć (i kupić) w salonie rowerowym Cztery Koty przy al. Krakowskiej 109 (przy pętli MZK na Okęciu). Można też zamówić go on-line bezpośrednio ze strony producenta.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?