W chwili obecnej sygnalizacja pracuje w oparciu o nowy, w pełni akomodacyjny program dostosowujący się do warunków ruchu. Na skrzyżowaniu dzięki zastosowaniu detekcji i wideodetekcji kontrolowane są wszystkie wloty co umożliwia uzyskanie maksymalnej przepustowości skrzyżowania.
Sygnalizacja pracuje w tzw. trybie "preference" zapewniając maksymalny czas światła zielonego dla głównego kierunku w ciągu ul. St. Batorego.
System czterech kamer, sześciu pętli indukcyjnych oraz pięciu przycisków zgłoszeniowych dla pieszych kontroluje obecność innych uczestników ruchu oczekujących na sygnał zielony, który to sygnał jest podawany zgodnie z zapotrzebowaniem (co minimalizuje straty i poprawia przepustowość skrzyżowania) - informuje Miejski Zarząd Ulic i Mostów.
Jak oceniacie przepustowość zmodernizowanego skrzyżowania? Komentujcie!
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?