Tegoroczna edycja realizowanej od trzech lat przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Polsce oraz Komendę Główną Policji kampanii „Pozory mylą, dowód nie” ukierunkowana była na aktywizację środowisk lokalnych w całym kraju, dlatego głównym partnerem i adresatem działań branży były gminy.
Celem akcji prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego przy udziale Policji i Ministerstwa Sprawiedliwości było zbudowanie szerokiego społecznego frontu sprzeciwu wobec sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim i koalicji na rzecz ograniczenia dostępności napojów alkoholowych w tej kategorii wiekowej.
Akces do kampanii zgłosiły 283 gminy. Dziesięć z nich, które założenia programu zrealizowały najpełniej i najskuteczniej, wykazując wiele dodatkowych, własnych inicjatyw, uhonorowano tytułem „Odpowiedzialna Gmina 2011”. Wśród laureatów znalazły się Baranów, Chorzów, Gorlice, Inowrocław, Kielce, Kostrzyn nad Odrą, Odolanów, Rembertów, Wadowice oraz Żmigród.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?