5 z 6
Poprzednie
Następne
Koronawirus. Sieci handlowe wprowadzają zmiany, by chronić pracowników i klientów
Aldi
W obliczu zagrożenia koronawirusem, o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników szczególnie dba także Aldi. W sklepach i oddziałach sieci wprowadzono specjalne procedury sanitarne. Będą one na bieżąco aktualizowane w odniesieniu do rozwoju sytuacji. - Wszyscy nasi pracownicy zostali poinformowani o zasadach higieny i prewencji dotyczącej koronawirusa. Zwróciliśmy m.in. jeszcze większą niż do tej pory uwagę na higieniczne obchodzenie się z żywnością, zachowanie 1-2 metrów odstępu od osób kaszlących i kichających, a także regularne mycie i dezynfekcję dłoni. Sklepy zostały zaopatrzone również w specjalne instrukcje dla klientów – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR spółki Aldi. Jednorazowe rękawiczki w sklepach Aldi znalazły się nie tylko przy stanowiskach z pieczywem, ale także tych z warzywami i owocami. Sieć chce także zapewnić swoim klientom środki dezynfekujące – aktualnie weryfikuje możliwości i dostępność preparatów. Większy nacisk położony został także na czystość sklepów:- zwiększono częstotliwość kontroli czystości
- zobligowano pracowników do częstszego czyszczenia powierzchni sklepowych
- podjęto prace nad częstszym myciem i dezynfekcją wózków i koszyków zakupowych.