Dla klienta liczy się wygląd i asortyment. Kaufland wygrywa wśród sieci sklepów

Materiał informacyjny Zaktualizowano 
Najlepszy wygląd sklepu i najlepszy asortyment. Na takie wyróżnienie zasłużył Kaufland w oczach klientów przebadanych przez Mobile Institute. Stacjonarne sklepy spożywcze znalazły się wśród 160 marek ocenianych przez konsumentów w 16 kategoriach.
Raport „Customer Happiness Experience” przygotowany przez Mobile Institute 1 został oparty o badanie obejmujące dwa tysiące osób. Internauci kupujący w sklepach online i stacjonarnych mieli za zadanie ocenić sklepy m.in. pod kątem jakości obsługi i produktów, promocji, wyglądu. W przypadku sklepów oferujących produkty spożywcze niezwykle istotna okazała się ocena dostępnego asortymentu.

Najlepsze produkty? W Kaufland

W kategorii spożywczej badani mogli ocenić aż 23 sieci sklepów. W ich przypadku najwyższe wskazania dotyczyły dostępnego asortymentu, który uzyskał średnią ocenę 7,94 w skali do 10 punktów. Największe powody do zadowolenia może mieć sieć Kaufland, która w tej kategorii uzyskała wynik na poziomie 8,17 punktów. Obejmująca w Polsce 212 sklepów, oferujących średnio 15 tysięcy produktów sieć znalazła się także wśród najlepszych pod względem wskaźnika NPS, czyli skłonności do polecenia. Net Promote System to różnica między odsetkiem „promotorów” marki (oceny 9 lub 10) względem jej „krytyków” (oceny od 0 do 6).

To wyróżnienie ma dla nas szczególne znaczenie ponieważ to głos samych konsumentów. Naszym podstawowym celem jest zapewnić im szeroki wybór produktów wyróżniających się wysoką jakością, świeżością, pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców. Cieszy nas, że, klienci doceniają nasze działania – mówi Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

Klient patrzy na wygląd

Z raportu wynika także, że dla klientów istotne znaczenie ma także wygląd sklepów. W tej kategorii również najlepszą notę uzyskała sieć Kaufland, wyprzedzając pozostałe sieci handlowe.

Na pozytywne doświadczenie zakupowe klienta składa się wiele czynników. Wizualny odbiór marketu, rozwiązania ułatwiające poruszanie się po sklepie, odpowiednie rozplanowanie regałów sprawiają, że codzienne zakupy robi się łatwiej, szybciej i wygodniej – mówi Justyna Przybylska.

Markety Kaufland wyróżnia m.in. intuicyjny system prowadzenia klienta po sklepie, oparty na identyfikacji kolorystycznej i graficznej, który jest spójny z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci. W marketach zastosowano także komfortowe, szerokie i bezkolizyjne alejki oraz niskie regały ułatwiające zdejmowanie towarów z półek. W ostatnim czasie w sklepach rozpoczęto także instalację nowoczesnych ekranów Digital Signage, które umożliwiają atrakcyjną prezentację oferty i innych informacji.

1https://eizba.pl/wp-content/uploads/2019/07/Raport-Customer-Happiness-Index-Do%C5%9Bwiadczenia-zakupowe-polskich-konsument%C3%B3w.pdf
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3