- Mamy nadzieję, że uda nam się zainteresować znajdujących się tam inwestorów - tłumaczy Krzysztof Karaś, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Chorzowie. - Jest to świetnie skomunikowane miasto, posiadamy największy park w województwie, pokażemy, że naprawdę warto w naszym mieście wybudować oddział swojej firmy - podkreśla.
W ramach kampanii powstał serwis internetowy invest.chorzow.eu, to tam możemy znaleźć wszystkie informacje na temat terenów inwestycyjnych proponowanych przez miasto. Znajdują się one przy ulicach Katowickiej, Metalowców, Nowej i Stacyjnej, Maciejkowickiej, Niedurnego, Gdańskiej, Torowej i Rębaczy.
Na kampanie miasto wydało niecałe 677 tysięcy złotych. Zajęła się nią zewnętrzna firma z Chorzowa, która stworzyła m.in. spot reklamowy oraz stronę internetową.
- Chcieliśmy ruszyć z kampanią zaraz po wakacjach, bo w sezonie jesiennym biznes się rozkręca - podkreśla Karaś. - W wakacje nie miałoby to sensu. Teraz wszyscy wrócili z mnóstwem energii i mogą myśleć o inwestowaniu. Zależy nam na jak najlepszych inwestorach.
Andrzej Kotala podkreśla, że zależy mu, żeby tereny znalazły nabywców już w przyszłym roku. Ma w tym pomóc kontakt z inwestorami podczas niemieckich targów.
Zobaczcie spot reklamujący tereny inwestycyjne w Chorzowie. Podoba Wam się?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?