Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Betclic nowym sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów! To jedna z największych umów w historii klubu

Jacek Sroka
Jacek Sroka
Logo nowego sponsora pojawi się na strojach piłkarzy Ruchu Chorzów
Logo nowego sponsora pojawi się na strojach piłkarzy Ruchu Chorzów Jacek Sroka
SPORT. Ruch Chorzów pozyskał nowego sponsora strategicznego. W sezonie 2023/24 na przodzie koszulek piłkarzy Niebieskich znajdzie się logo firmy Betclic. - To jedna z najwyższych umów sponsorskich w historii klubu - zdradził Marcin Stokłosa, wiceprezes 14-krotnych mistrzów Polski.

Ruch Chorzów ma nowego sponsora strategicznego. To jedna z największych umów w historii klubu

Betclic, czołowa marka bukmacherska w Polsce, został nowym Sponsorem Strategicznym Ruchu Chorzów. Umowa z beniaminkiem PKO BP Ekstraklasy obowiązywać będzie przez co najmniej dwa lata.

- To historyczna umowa. Jedna z największych w historii klubu. Bardzo się cieszę, że tak duży sponsor związał się z Ruchem. To pokazuje, że idziemy w klubie w dobrym kierunku. Tej umowy by nie było, gdyby nie nasi piłkarze, którzy rok po roku zaliczali kolejne awanse, i nasi kibice, którzy zawsze tłumnie wspierają drużynę - powiedział Marcin Stokłosa, wiceprezes Ruchu.

Logotyp Betclic znajdzie się w centralnym punkcie koszulek Niebieskich na piersiach piłkarzy oraz na strojach treningowych. Logo nowego sponsora pojawi się również na stadionie podczas meczów domowych Ruchu, na bandach ledowych, w oficjalnych materiałach drukowanych, a także na stronie internetowej klubu, grafikach publikowanych w mediach społecznościowych czy w materiałach tworzonych przez klubową telewizję – Ruch TV. W przyszłości nazwa Betclic znajdzie się także na autokarze chorzowskiej drużyny.

- Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że możemy wspierać 14-krotnych mistrzów Polski jako sponsor strategiczny klubu. Ruch i Betclic mają wiele punktów wspólnych. Nasza firma pojawiła się w Polsce cztery lata temu i od tego czasu, podobnie jak Ruch pniemy się w górę dążąc na szczyt. To, że Niebiescy w tym sezonie będą grali na Stadionie Śląskim jest dla nas bardzo atrakcyjne. Liczymy, że razem z klubem stworzymy dla kibiców takie akcje marketingowe, które pozwolą pobić rekord frekwencji na meczu Ekstraklasy - stwierdził Bartłomiej Płoskonka, country menedżer Betclic Polska.

Umowa sponsoringowa oparta została o trzy źródła finansowania. Oprócz stałej kwoty i premii za wyniki sportowe, Ruch Chorzów otrzymywać będzie wynagrodzenie w ramach współpracy afiliacyjnej. Każdy nowy gracz w Betclic, który zarejestruje konto z kodem „NIEBIESCY”, wpłaci pierwszy depozyt w wysokości 100 PLN i zagra za tę kwotę, gwarantuje klubowi wsparcie finansowe tej samej wysokości na wybrany razem z klubem cel.

Wśród celów znajdą się m.in. dofinansowanie do wyjazdu kibiców na wybrany mecz wyjazdowy czy oprawy derbów, stworzenie muralu w centrum Chorzowa, digitalizacja i udostępnienie archiwów klubowych z lat przedwojennych czy nowa platforma e-commerce klubu.

- W tym sezonie chcemy przeznaczyć na ten program nawet pół miliona złotych - dodał Płoskonka.

Wkrótce firma bukmacherska zamierza przedstawić kolejne niespodzianki przygotowane dla kibiców Ruchu. Nowa koszulka Niebieskich z logo Betclic pojawi się w sprzedaży już w sobotę 15 lipca.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na chorzow.naszemiasto.pl Nasze Miasto