Ruch Chorzów ma nowego sponsora strategicznego. To jedna z największych umów w historii klubu
Betclic, czołowa marka bukmacherska w Polsce, został nowym Sponsorem Strategicznym Ruchu Chorzów. Umowa z beniaminkiem PKO BP Ekstraklasy obowiązywać będzie przez co najmniej dwa lata.
- To historyczna umowa. Jedna z największych w historii klubu. Bardzo się cieszę, że tak duży sponsor związał się z Ruchem. To pokazuje, że idziemy w klubie w dobrym kierunku. Tej umowy by nie było, gdyby nie nasi piłkarze, którzy rok po roku zaliczali kolejne awanse, i nasi kibice, którzy zawsze tłumnie wspierają drużynę - powiedział Marcin Stokłosa, wiceprezes Ruchu.
Logotyp Betclic znajdzie się w centralnym punkcie koszulek Niebieskich na piersiach piłkarzy oraz na strojach treningowych. Logo nowego sponsora pojawi się również na stadionie podczas meczów domowych Ruchu, na bandach ledowych, w oficjalnych materiałach drukowanych, a także na stronie internetowej klubu, grafikach publikowanych w mediach społecznościowych czy w materiałach tworzonych przez klubową telewizję – Ruch TV. W przyszłości nazwa Betclic znajdzie się także na autokarze chorzowskiej drużyny.
- Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że możemy wspierać 14-krotnych mistrzów Polski jako sponsor strategiczny klubu. Ruch i Betclic mają wiele punktów wspólnych. Nasza firma pojawiła się w Polsce cztery lata temu i od tego czasu, podobnie jak Ruch pniemy się w górę dążąc na szczyt. To, że Niebiescy w tym sezonie będą grali na Stadionie Śląskim jest dla nas bardzo atrakcyjne. Liczymy, że razem z klubem stworzymy dla kibiców takie akcje marketingowe, które pozwolą pobić rekord frekwencji na meczu Ekstraklasy - stwierdził Bartłomiej Płoskonka, country menedżer Betclic Polska.
Umowa sponsoringowa oparta została o trzy źródła finansowania. Oprócz stałej kwoty i premii za wyniki sportowe, Ruch Chorzów otrzymywać będzie wynagrodzenie w ramach współpracy afiliacyjnej. Każdy nowy gracz w Betclic, który zarejestruje konto z kodem „NIEBIESCY”, wpłaci pierwszy depozyt w wysokości 100 PLN i zagra za tę kwotę, gwarantuje klubowi wsparcie finansowe tej samej wysokości na wybrany razem z klubem cel.
Wśród celów znajdą się m.in. dofinansowanie do wyjazdu kibiców na wybrany mecz wyjazdowy czy oprawy derbów, stworzenie muralu w centrum Chorzowa, digitalizacja i udostępnienie archiwów klubowych z lat przedwojennych czy nowa platforma e-commerce klubu.
- W tym sezonie chcemy przeznaczyć na ten program nawet pół miliona złotych - dodał Płoskonka.
Wkrótce firma bukmacherska zamierza przedstawić kolejne niespodzianki przygotowane dla kibiców Ruchu. Nowa koszulka Niebieskich z logo Betclic pojawi się w sprzedaży już w sobotę 15 lipca.

Tomasz Pawlak - Dolnośląska Kraina Rowerowa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?