Awaria w banku PKO BP spowodowała, że nie można się zalogować do systemu internetowego. Podczas próby wejścia na swoje konto występuje błąd.
- Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia - czytamy w komunikacie, który pojawia się na ekranie przy próbie logowania.
PKO BP wydało oświadczenie w tej sprawie i zapewnia, że awaria zostanie usunięta tak szybko, jak to możliwe.
- Iinformujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia - napisało PKO BP na swoim profilu na Facebooku.
Dziennik Zachodni / Wielki Piątek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?