Nawet poza granicami kraju nie jesteś jednak bezradny. Jeśli jesteś niezadowolony z pobytu, a organizator nie reaguje na skargi - zawsze możesz zadzwonić pod numer infolinii Stowarzyszenia Konsumentów Polskich 0 800800008. Uzyskasz tam bezpłatną poradę prawną. Pamiętaj też, że zawsze za nieudane wczasy odpowiada ich organizator - najczęściej biuro podróży. To do niego masz prawo zgłosić rekalamację najpóźniej 30 dni po zakończeniu imprezy. W takim samym terminie biuro musi ci odpowiedzieć na piśmie. Jeśli tego nie zrobi - akceptuje twoje zastrzeżenia i żądania. Oczywiście nie dotyczy to sytuacji, gdy biuro ogłosiło upadłość .
Jeśli nie dochodzi do tak dramatycznych sytuacji, to i tak nie zawsze jesteśmy usatysfakcjonowani. Najczęściej narzekamy na zakwaterowanie, wyżywienie i program zwiedzania. Zdarzają też nieco dziwne reklamacje jak choćby taka, że w samolocie był przeciąg, bo ktoś złośliwie otwierał okna...
Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj na dziennikzachodni.pl
*Burze szaleją nad Śląskiem. Idą kolejne. Zobacz zdjęcia
*Nowy podział Śląska: koniec woj. opolskiego i śląskiego, wspólne górnośląskie
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?