Od 4 maja miejski rzecznik konsumentów będzie przyjmował interesantów w siedzibie Urzędu Miasta Biała Podlaska. Mieszkańcy mogą skorzystać z jego fachowej pomocy codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9-15.
Z rzecznikiem porozmawiać można w pokoju nr 21 mieszczącym się na parterze, przy wejściu do budynku urzędu od ul. Pocztowej. Z problemem można też zadzwonić pod numery telefonów (83) 341 61 00 lub (83) 341 68 48. Jeśli ktoś chce otrzymać konsumencką poradę może również wysłać wiadomość na adres: [email protected].
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?