Remont obiektu rozpoczęto od holu, który całkowicie zmienił swoje oblicze. Najważniejszą zmianą jest nowa szatnia samoobsługowa. Szafki depozytowe z zamkami wrzutowymi zastąpią starą szatnię publiczną, i mają służyć przede wszystkim jako przechowalnia ubrań wierzchnich. Zmieniono również jej kolorystykę a sam hol został wyposażony w nowe stoliki z krzesełkami.
Remontu doczekały się również same szatnie. - Zmieniona została aranżacja wnętrza - jasne kolory ścian, nowe przebieralnie oraz szafki zintegrowane z elektronicznym systemem obsługi klienta (wejść/wyjść) powodują, że czuje się świeżość i lepszą funkcjonalność obiektu - chwali nowe Krzystanek.
Zajęto się również tym, co najważniejsze czyli basenem i jacuzzi. Niecka basenu została oczyszczona oraz wymieniono w niej uszkodzone kafelki. W jacuzzi wymieniono natomiast pompy oraz fugi.
- Modernizacja basenu dobiega końca i jeśli nic nie skomplikuje prac wykończeniowych to 1 września chorzowianie będą mogli korzystać z basenu - zapewnia Krzystanek.
Koszt remontu został wstępnie oszacowany na ok. 130 tysięcy złotych. Niskie koszty tak poważnego remontu to zasługa pracowników MORiS, którzy wykonali większość robót modernizacyjnych. Pieniądze zostały przeznaczone tylko na zakup potrzebnych materiałów oraz prac specjalistycznych, czyli montażu systemu wejść/wyjść oraz na zakup szafek.
Jak zaznacza Krzystanek, to nie pierwszy raz, kiedy pracownicy MORiS sami wykonują niezbędne prace modernizacyjne.
-W poprzednich latach zmodernizowali budynek i boiska na "Kresach", prowadzili prace adaptacyjne na boisku przy ul. Pokoju i stadionach miejskich przy ul. Cichej i ul. Lompy, remontują loże na trybunie głównej przy ul. Cichej - wylicza Krzystanek.
Zastępca dyrektora zapewnia, że po otwarciu nie wzrosną ceny biletów za korzystanie z basenu. - A dzięki systemowi wejść/wyjść klienci tylko skorzystają. Transpondery, czyli tzw. zegarki, które otrzymają użytkownicy przy zakupie biletu, naliczać będą czas korzystania z usługi. Po pierwszej wykorzystanej godzinie, system będzie proporcjonalnie rozliczać każdą kolejną minutę - wyjaśnia.
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?